eVročanje: če še niste, potem si preko eDavkov uredite
obveščanje na svoj elektronski naslov
Doslej si je obveščanje preko elektronske pošte uredila manj kot tretjina
zavezancev.
Seznam dokumentov, ki se vročajo elektronsko, je vse daljši. Objavljen je
na spletni strani FURS. Pravnim osebam in
fizičnim osebam z dejavnostjo se dokumenti obvezno vročajo elektronsko,
fizičnim osebam pa le, če so prostovoljno vključene v sistem eVročanje. Gre za
zelo pomembne akte, zato vse davčne zavezance pozivamo, da (če še niso) uredijo
vse potrebno za uspešno prejemanje elektronsko vročenih dokumentov.
Sporočite
svoj elektronski naslov:
Davčne zavezance pozivamo, da za namen dodatnega obveščanja o prejemu
dokumenta preko portala eDavki sporočijo svoj elektronski naslov. To je posebej
koristno v tistih primerih, ko v imenu zavezanca dostopa do eDavkov zgolj
pooblaščenec, saj zavezanec v teh primerih ne more sam prevzeti dokumenta. Če
so elektronski naslov doslej že sporočili npr. za namene eOpominjanja, jim ga
ni treba ponovno sporočati. Elektronski naslov je potrebno sporočiti prek
portala eDavki z obrazcem eVročanje-POS.
Če zavezanec ne sporoči svoj elektronski naslov, se mu lahko zgodi, da ne
bo seznanjen z vročitvijo dokumenta v eDavke. Na ta način lahko zamudi kakšen
pomemben rok, kot npr. rok za pritožbo. eVročitev se namreč šteje za opravljeno
z dnem, ko naslovnik v portalu eDavki prevzame dokument z elektronskim podpisom
vročilnice. Če ga ne prevzame v 15 dneh, velja vročitev za opravljeno z dnem
preteka tega roka (fikcija vročitve).
Statistični
podatek:
Od 286.598 zavezancev, ki jim FURS dokumente vroča elektronsko prek sistema
eDavki, jih ima trenutno le 81.700 (28,5 %) urejeno elektronsko pošto za
obveščanje.
Podrobnejše informacije v zvezi s tem so objavljene na spletni strani: http://www.fu.gov.si/davki_in_druge_dajatve/poslovanje_z_nami/e_vrocanje/
Odnosi z javnostmi,
Finančna uprava RS
Vir: GZS
Ni komentarjev:
Objavite komentar